Trick-or-Treat
S5, E6: Amy amps up the store's Halloween spirit to impress the new district manager, even setting up a haunted house that terrifies Glenn; Jonah collects the last of the union cards; Cheyenne and Mateo wonder if any Cloud 9 employees are capable of murder.