Trust Me
S1, E1: Suzane is transferred to Tremembé and discovers who is in charge there: Sandrão, an inmate who is dating Elize Matsunaga; Jatobá is threatened; Daniel becomes depressed with Suzane's arrival, while Cristian becomes interested in Luka.