Un-Boxing Day
S2, E5: Seven cooks remain and they have a mystery on their hands; the home cooks must create a dish from five mystery ingredients; Jeannie and Dan welcome Bryan Roof from "Cook's Country" to present his ingredients to one lucky individual.