Voice
S1, E2: Sadie and Gilbert are in his hat trying to perfect a voice spell to make Gilbert speak with Sadie’s voice. In her failed attempts Sadie makes Gilbert speak all sorts of languages and make many strange sounds. Eventually, she succeeds in making Gilbert talk like her, only to realise her voice has also changed to Gilbert’s voice! Better luck next time!