Lost Treasures of Egypt Warrior Pharaoh Queen
S1, E5: Archaeologists investigate Hatshepsut, one of the greatest female pharaohs in history; a discovery inside one of Hatshepsut's quarries sparks an investigation which leads to the temple of Karnak; an archaeologist excavates mummy parts.