Ways to Be Wicked
S3, E8: No one believes Ellie when she claims her seemingly pleasant mother (Susan Blakely) is a sociopath; Grayson tries to help Laurie open a cake business; Chick and Bobby help Travis and his friends with their plot to steal the campus cougar statue.