One Tree Hill We Might As Well Be Strangers
S2, E6: After dare night resulted in new relationships, Lucas shares a romantic evening with Anna (recurring guest star DANIELLA ALONSO) during a midnight meteor shower. Andy (recurring guest star KIEREN HUTCHISON) surprises Karen with dinner, and Keith cooks for Jules (recurring guest star MARIA MENOUNOS) on their first date. Brooke forms a mutually beneficial relationship with Felix (recurring guest star MICHAEL COPON), and Peyton searches for an opening act for her club.