The Dark Money Game Wealth of the Wicked
S1, E2: Tracing the tangled history of campaign finance back to the creation of the Federal Election Commission (FEC) in 1975, the 2002 McCain-Feingold Campaign Finance Reform Bill, and the Citizens United decision of 2010.