What Do You Go Home to
S5, E14: Lucas and Peyton finally discuss Lucas' aborted wedding. Meanwhile, Brooke gets a phone call that could change her life, and Millicent (recurring guest star LISA GOLDSTEIN) and Mouth take a new step in their relationship. Haley takes the first tentative steps toward a new career, and Nathan contemplates what it would take to get his game back.