S3, E20: Dre's sister Rhonda is in town, and he feels a little jealous of her close relationship with Pops. Dre and Bow urge Zoey to take Junior to a high school party, and things get out of hand. Meanwhile, the twins feel like they're soon to be forgotten, and decide to live life to the fullest.