The Originals Wheel Inside the Wheel
S2, E6: Fed up with her antics, Klaus becomes agitated and demands that Esther — now inhabiting the body of Lenore (recurring guest star Sonja Sohn) — release Elijah, whom she has captured. However, Esther reveals a few dark secrets from Klaus' past in an attempt to make him an offer he can't refuse. Meanwhile, Oliver (recurring guest star Chase Coleman) ends up in a dangerous situation, prompting Hayley to reconnect with Jackson (recurring guest star Nathan Parsons – True Blood), who has been living a new life out in the bayou. Elsewhere, Cami, who still believes baby Hope's death was her fault, teams up with Marcel and Gia (recurring guest star Nishi Munshi) after she becomes suspicious of her faculty advisor Vincent (recurring guest star Yusuf Gatewood). Lastly, in a surprising turn of events, Klaus comes face to face with a visitor from his past.