Wherefore Art Thou, Mike Baxter
S1, E21: After Mike and Ed invite Kyle to join the team for The Outdoor Man's annual sports competition, they have second thoughts, since his non-athletic ways might earn their team yet another loss. Meanwhile Vanessa tries to explain herself when she is overheard saying she didn't want to attend Eve's soccer game and Mandy's school play.