Where's Johnny?
S5, E3: Tony's power-sharing plan doesn't fly with Johnny Sack, who makes his point through a bookie named Lorraine Calluzzo. Out on parole, Feech La Manna crosses Paulie in his attempt to break into the landscaping business; Tony gets a roommate; and Junior looks into the past while testing the patience of those closest to him.