Whiz Kid
S8, E4: After Vince finds himself at a crime scene, the guys go to ingenious lengths to make sure he passes a drug test, while Shauna manages damage control with the press. In the wake of a sour couples' therapy session, Ari gets back at Mrs. Ari by taking an old flame to Bobby Flay's restaurant.