Who Doesn't Love a Velociraptor?
S1, E6: A bartender from Sunman, IN, competes for the chance to win up the cash prize; helping him along the way is a classroom full of celebrities including Ron Funches, Nicole Byer, Lala Kent, Sophia Stallone and Ryan Fitzpatrick.