BanG Dream! It's MyGO!!!!! Why, When It's Too Late
S1, E6: Band rehearsals aren't going well, making Taki more and more annoyed; RiNG's stray cat, Rāna, appears to say she'll do the band, but she leaves as unexpectedly as she arrived, increasing Taki's frustration.