Single Parents Win a Lunch with KZOP’s Will Cooper!
S1, E19: When no one bids on “Lunch with KZOP’s Will Cooper” at the school auction, Poppy and Sophie scheme together to recruit Dr. Biscuits to bid on Will and play the role of his No. 1 fan. Meanwhile, Douglas attempts to teach a reluctant Angie how to cut back on extra spending and become more fiscally responsible.