For the Win: NWSL Win or Go Home
S1, E2: The NC Courage touches down in Kansas City for their quarterfinal against KC Current; Orlando Pride's Kylie Strom shares her unique path to the league, and how she has become a captain for the squad; Orlando Pride wins handedly over the Red Stars.