Hybrid x Heart Magias Academy Ataraxia World-Splitter Gladius
S1, E6: Himekawa needs more power to fight against the tri-headed dragon that caused her so much trauma in her past. But the pleasure of the Climax Hybrid goes against the strict and disciplined life that she's forced on herself after she failed to protect the people boarding the Tokyo megafloat. It's up to Kizuna to break down the walls she's built up for herself, and teach her to enjoy the ecstasy she needs to defeat the enemy.