Sengoku Youko Year Seven of the Eiroku Period
S1, E3: Jinka pours his fury out on the Dangaisyuu temple, prompting the local leaders to discuss moving operations elsewhere; Tama tells Shinsuke and Shakugan a little more about herself and Jinka's spirit transformation.