You Have to Be Joking (Autopsy of the Devil's Brain)
S6, E12: Lucas goes to Hollywood; Nathan gets a basketball tryout; Peyton struggles with Mia (KATE VOEGELE) about her album; and Julian (AUSTIN NICHOLS) wants Brooke to design for his film.