You Left Us to Rot
S8, E8: Desperate for food ahead of their day 40 extraction, Jen pushes Trish to hunt new territory; Dan, Waz and Matt corner one of the Amazon's apex predators, a 6-foot caiman; when Trish and Amber's paths cross again, tensions resurface.