In This Moment: Blood At the Orpheum
Female fronted hard rockers In This Moment filmed their first live concert in Madison, WI. Spanning the band’s entire career, the video includes all the band’s top 20 hits from Blood, their 200K+ SoundScan selling album as well as fan favorites.