A Chiara
In this furiously paced drama, Chiara, a teenager living in Calabria with her close-knit family, investigates her father’s disappearance just one day after her oldest sister’s birthday. As she gets closer to the difficult truth about her mysteriously missing father – and the crime syndicates that control her region – Chiara is forced to decide what kind of future she wants for herself.