Addams Family Values
The members of the odd Addams Family are up to more macabre antics in this sequel. This time around, Gomez Addams (Raul Julia) and his wife, Morticia (Anjelica Huston), are celebrating the arrival of a baby boy. But siblings Wednesday (Christina Ricci) and Pugsley (Jimmy Workman) are none too happy about the new addition, and try their best to eliminate the infant. When nanny Debbie Jellinsky (Joan Cusack) appears to keep the kids in line, her presence leads to an unexpected treacherous twist.