Air Force One Down
On her first assignment aboard Air Force One, a rookie Secret Service agent faces the ultimate test when terrorists hijack the plane, intent on derailing a pivotal energy deal. With the President's life on the line and a global crisis at stake, her bravery and skills are pushed to the limit in a relentless battle that could change the course of history.