Arctic Friends: Shorts Collection 1
Enjoy this extraordinary collection of animated short films featuring the lovable characters from Arctic Friends. The Shorts Collection 1 includes four amazing episodes: Mind the Gap, Love is in the Air, Off the Rails and You Goat to be Kidding me! Mind the gap: Swifty has a big delivery for Joe Goat, but the package is way too heavy and the bridge way too small. What will happen when the Puffins come into the picture? Love is in the air: While running to get to Jade, Swifty tramples the village's shaman, who decides to punish him: his thoughts are now on display! Off the rails: PB is a slow worker, while Swifty is constantly impatient. He decides to use an invention of his to speed up the process, but things may not go as expected. You goat to be kidding me!: Wilfred Goat uses a package delivered by Swifty to prepare a new joke, but the Puffins want to get it for their own purpose.