Birth Of The Solar System
The birth of our Solar System was both violent and chaotic. As planets formed around our Sun, gravity and luck determined their fate: some are tossed into the Sun, others thrown into interstellar space, never to return. It is survival of the fittest, on an interplanetary scale.