Blur - Live at Hyde Park
Summer 2009, Blur made a triumphant live return, culminating in two massive shows in London's Hyde Park. Across two nights on July 2nd and 3rd, over 100,000 fans saw Blur play an incredible and emotional 2 hour long set in Hyde Park, London.