Breakin' All the Rules
Quincy Watson has been having a tough time. After being abruptly dumped by his fiancée, he decides to quit his job as an editor. Remarkably, Quincy manages to turn things around when he pens a book about ending relationships. While the book leaps to bestseller status, it gets him into trouble, particularly after his cousin Evan gets inspired to leave his beautiful girlfriend, Nicky, who later falls for Quincy.