Cheetahs Up Close with Bertie Gregory
Bertie arrives in the Serengeti as the spectacular wildebeest migration kicks off. He’s here to film the fastest land animal on Earth: the cheetah. As he gets close to a mother caring for her tiny cubs and a young group of males executing phenomenal hunts as a team, he learns about the unexpected challenges the species endures.