College Road Trip
Police chief and hyper-protective father James (Martin Lawrence) drives his teenage daughter, Melanie (Raven-Symoné), from their home in Chicago to a college interview in Washington, D.C. En route, they meet disturbingly cheerful parent Doug (Donny Osmond), their car breaks down, and he finds his son and pet pig stowed away in the trunk. What's worse, James gets caught spying on his daughter at a sorority house. Despite the chaos, James begins to realize that his baby girl has grown up.