Dead for a Dollar
Veteran bounty hunter Max Borlund heads deep into Mexican territory to find and return Rachel Kidd, the wife of a wealthy businessman. After learning, she actually fled from the abusive marriage, Max faces a choice: finish the job he's been hired to do, or stand aside while ruthless mercenary outlaws and his longtime rival close in on a town that's been his temporary sanctuary.