Devil's Domain
Lisa Pomson, a troubled, social media-obsessed teen, clashes with her parents on just about everything. When Lisa is secretly filmed performing a sex act, cyberbullies release the video, and Lisa is viciously attacked online. Suicidal and on the brink of insanity, Lisa is approached by a beautiful, mysterious stranger who strikes up a relationship with her. As they grow closer, the stranger offers to help her out of her predicament in exchange for a favor.