Dogville
The beautiful fugitive, Grace, arrives in the isolated township of Dogville on the run from a team of gangsters. With some encouragement from Tom, the self-appointed town spokesman, the little community agrees to hide her and in return, Grace agrees to work for them. However, when a search sets in, the people of Dogville demand a better deal in exchange for the risk of harboring poor Grace and she learns the hard way that in this town, goodness is relative. But Grace has a secret and it is a dangerous one--so Dogville may regret it ever began to bare its sharpened teeth.