Drive
Driver (Ryan Gosling) is a skilled Hollywood stuntman who moonlights as a getaway driver for criminals. Though he projects an icy exterior, lately he's been warming up to a pretty neighbor named Irene (Carey Mulligan) and her young son, Benicio (Kaden Leos). When Irene's husband gets out of jail, he enlists Driver's help in a million-dollar heist. The job goes horribly wrong, and Driver must risk his life to protect Irene and Benicio from the vengeful masterminds behind the robbery.