Eight for Silver
A once-peaceful remote country village is under attack — but by who or what, no one knows. Villagers spread rumors of a cursed land, supernatural forces, and even demonic creatures, as the disappearances and killings continue. Pathologist John McBride (Boyd Holbrook) arrives to investigate the danger, only to discover something much deeper and more sinister than he ever could have imagined.