Electric Lady Studios: A Jimi Hendrix Vision
The feature-length documentary Electric Lady Studios: A Jimi Hendrix Vision chronicles the creation of the legendary studio, rising from the rubble of a bankrupt Manhattan nightclub to state-of-the-art recording facility inspired by Jimi’s desire for a permanent creative home. It features exclusive interviews with Steve Winwood, Experience bassist Billy Cox, and original Electric Lady staff.