Eterno
"Eterno" is an intimate journey where time stands still. Prince Royce pays tribute to the great classics, reimagining them through a Broadway-inspired staging. Each song becomes a timeless piece, where emotion, aesthetics, and music intertwine to create an experience as powerful as it is eternal.