Freediver
In 2023, freediving champion Alexey Molchanov set out on a daring mission to achieve what no one else has - breaking five world records and pushing the boundaries of human endurance. On a single breath, he plunges into the ocean’s crushing depths, where one wrong move could mean blackout or death. As he pushes the limits of both body and mind, each dive becomes a fight for survival in one of the world’s deadliest sports.