Hackers Inc
The criminal syndicate behind one of Australia's largest-ever data breaches. Behind this threat are highly-organised criminal gangs, often based in Russia, that have dozens of employees and even HR departments. This film takes you inside the operations fighting a silent parallel cyber war and asks what can be done to stop the hackers?