Help!
In the follow-up to their successful debut musical, "A Hard Day's Night," the Beatles once again offer up a melding of song and slapstick. After Ringo stumbles upon a valuable gem, the band starts getting harassed by a fringe religious group. To escape their sudden stalkers, the boys hit the road. As John, Paul, George and Ringo travel the globe, they perform a mix of musical numbers, singing hits ranging from "Ticket to Ride" to the titular ditty.