High Spirits
Irish hotelier Peter Plunkett attempts to fill the chronic vacancies at his castle by launching an advertising campaign that wrongly portrays the property as haunted. Unfortunately, he fails to scare a single American tourist with his hokey and dreadfully unconvincing effects. When two actual ghosts, Mary and Martin, show up to add some authenticity, they end up falling for two guests, Sharon and Jack.