Hollywoodland
A detective (Adrien Brody) uncovers unexpected links to his own personal life as he probes the mysterious death of "Superman" actor George Reeves (Ben Affleck) in 1959. A possible affair between the actor and Toni Mannix (Diane Lane), the wife of a studio executive (Bob Hoskins), might reveal the truth.