Hook
When his young children are abducted by his old nemesis, Capt. Hook (Dustin Hoffman) middle-aged lawyer Peter Banning (Robin Williams) returns to his magical origins as Peter Pan. Peter must revisit a foggy past in which he abandoned Neverland for family life, leaving Tinkerbell (Julia Roberts) and the Lost Boys to fend for themselves. Given their bitterness toward Peter for growing up -- and their allegiance to their new leader, Rufio -- the old gang may not be happy to see him.