Housekeeping for Beginners
From acclaimed filmmaker Goran Stolevski comes a story exploring the universal truths of family, both the ones we're born into and the ones we find for ourselves. Dita never wanted to be a mother, but circumstances force her to raise her girlfriend's two daughters, tiny troublemaker Mia and rebellious teen Vanesa. A battle of wills ensues as the three continue to butt heads and become an unlikely family that must fight to stay together.