I.D.
Four young police officers are sent undercover to infiltrate a gang of hooligans who are on the fringes of the support for a London football club. Only total commitment will gain the undercover cops the acceptance they need to do their job - but how far should they go to live the life of the football thug? One of the officers suffers a personality crisis, his standards corroded by the effects of violent macho behavior.