Joy Ride
It's summer break and college freshman Lewis Thomas has decided to embark on a cross-country road trip to pick up the girl of his dreams, Venna. But Lewis' romantic hopes hit a detour when he stops on the way to rescue his older brother, Fuller, who goads him into playing a practical joke on a lonely trucker, over a CB radio. Now, that trucker, an unseen and terrifying force known only by his CB handle, Rusty Nail, wants the last laugh and revenge.