Just Jim
Craig Roberts makes his directorial debut in this black comedy in which he also stars. Welsh teenager Jim (Roberts) is an outcast at school with no friends when he meets his new neighbour, mysterious American Dean (Emile Hirsch). Following Dean's advice, Jim learns how to be cool, making friends and going on a date with his crush Jackie (Charlotte Randall). But there is more to Dean than meets the eye and before long Jim finds himself on a downward spiral.