Killer Kate!
Estranged sisters - Kate and Angie - haven't spoken since Angie left for college and left Kate to care for their ailing father. In a show of reconciliation, several years after moving out, Angie invites Kate to her bachelorette party held at a remote house booked on a home-sharing app. The women are unaware that by booking this house, they're walking into a trap set in motion by a disturbed family of amateur killers that is out for blood to right a cosmic wrong.